Regulamin Sklepu
STRONY TRANSAKCJI
- Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym „ELEGANCE Katarzyna Deeg”, zwaną dalej Nabywcą jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
- Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu Internetowego „ELEGANCE” jest właściciel Sklepu – Firma Handlowo-Usługowa „ELEGANCE” Katarzyna Deeg z siedzibą w Raciborzu, ul. Warszawska 13/1a, 47-400 Racibórz, NIP 6391914350 REGON 364631796
FAKTURY:
Od dnia 1 stycznia 2020 roku Klient w momencie składania zamówienia podejmuje decyzję, o tym, czy potrzebuje fakturę czy paragon. Nie jest możliwe późniejsze wystawienie faktury na podstawie paragonu lub faktury z numerem NIP, tj. numer, za pomocą którego nabywca towarów lub usług jest zidentyfikowany na potrzeby podatku czy podatku od wartości dodanej.
ZASADY OGÓLNE :
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem email: office@elegancesklep.pl
- Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym przez klienta jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia
- Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane,z długą datą ważności oraz wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski
- Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich ( zawierają wszelkie należne podatki)
- Do ceny towaru należy doliczyć koszty dostawy
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia są przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego
- Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe : dokładny adres, na który zamówienie ma być wysłane oraz numer telefonu i adres e-mail
- Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia
- Do każdego zakupionego towaru wystawiany jest paragon, na życzenie faktura Vat.
- Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu Internetowego „ELEGANCE” do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu płatności przez klienta lub, jeśli klient wybrał opcję płatności przy odbiorze towaru, od momentu złożenia zamówienia.
DOSTAWY PRODUKTÓW I KOSZTY WYSYŁKI
- Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym „ELEGANCE” realizowane są na terytorium Rezczypospolitej Polskiej. Istnieje możliwość wysyłki zagranicznej po wcześniejszych ustaleniach kosztów wysyłki.
- Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 2-3 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć, jednak wtedy Nabywca zostanie o tym poinformowany.
- Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem kuriera DPD, DHL lub InPost. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy.
- Sposoby płatności :
- płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
- płatność przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy
- płatność poprzez PayU
- płatność poprzez PayPal
- płatność kartą
- Rachunek sprzedawcy : 64 1050 1328 1000 0092 2736 8603
- Kod BIC (Swift) INGBPLPW
KOSZTY WYSYŁEK ZA GRANICĘ
Ceny wysyłek zagranicznych obowiązujące w naszym sklepie są ustalone następująco z ograniczeniem co do wagi przesyłki:
- Przesyłki kurierskie Niemcy-MAX.31,50 kg
- Przesyłki kurierskie Wielka Brytania, Słowenia, Dania, Szwecja, Finlandia, Bułgaria, Ruminia, Węgry, Francja, Czechy,Belgia, Austria, Hiszpania, Luxemburg, Holandia, Portugalia- MAX 15 kg
- Przesyłki kurierskie Włochy- MAX 20 kg
REKLAMACJE,GWARANCJE I ZWROT TOWARU
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi produkt bez wad.
- Produkty posiadają gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie
- Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy o kontakt pod adresem office@elegancesklep.pl lub pod numerem telefonu 600063974
- Każdy wysyłany towar w ramach gwarancji musi zawierać kartę gwarancyjną, dokument zakupu lub jego kopię oraz możliwie szczegółowo opisane wady produktu.
- Prosimy o sprawdzanie przesyłki pod kątem uszkodzeń w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka została uszkodzona należy sporządzić protokół szkody. Jest to podstawa do rozpatrzenia reklamacji.
INFORMACJE
ul. Warszawska 13/1a,
47-400 Racibórz
- Poniedziałek 12:00 - 20:00
- Wtorek 9:00 - 17:00
- Środa 12:00 - 20:00
- Czwartek 9:00 - 17:00
- Piątek 9:00 - 17:00